تبليغات تبليغات .

تبليغات

لوگو

در طراحي لوگو نكاتي وجود دارند كه به بهتر شدن طرح ما بسيار كمك مي كنند.در اينجا به برخي نكات درباره ي طراحي لوگو اشاره مي كنيم:

 

1)طراحي ساده:

لوگويي كه پيچيده باشد، نه تنها به سختي طراحي منجر مي شود بلكه به سختي به خاطر سپرده شده و به ياد آورده مي شود. همه ما مي دانيم كه يك لوگوي ساده جذابيت ويژه اي دارد. طرح هاي ساده از نشانه هاي يك طراح خوب هستند.وقتي سعي كنيد يك طراحي ساده انجام دهيد،متوجه مي شويد كه كه به مراتب از يك كار پيجيده سخت تر است.و اين نكته را در نظر داشته باشيد كه طرح هاي ساده از نشانه هاي يك طراح خوب مي باشد و ذهن طراح قادر به ساده سازي ايده هاي پيچيده است.

 

 

 

2)سايز:

سايز يكي از عناصر مهم در طراحي لوگو مي باشد. و يك لوگو در سايز هاي مختلف توليد مي شود.شما لوگوي خود را در سربرگ هاي كمپاني،كارت ويزيت،وغيره به كار برده مي شود.بنابراين اگر طرح لوگو خيلي پيچيده باشد درك و تشخيص آن مشكل مي شود.

 

3)در نظر گرفتن مخاطب:

كساني كه درخواست طراحي لوگو جديد مي كنند احساس مي كنند كه لوگوي فعلي ديگر قدرت تاثيرگذاري خود را از دست داده است.و ممكن است شركاي يك كمپاني تغيير كرده باشند و يا ممكن است برخي از ارزش هاي اساسي و اصولي آن تغيير كرده باشد.اما اصل طراحي هر لوگو در نظر گرفتن مخاطب هدف است .سعي كنيد تا حد امكان اين مسئله را در هنگام طراحي لوگو در نظر داشته باشيد. شما به عنوان يك طراح بيشترين صلاحيت را در مورد ارائه يك لوگوي مناسب براي اثبات قابليت هاي يك كمپاني به جامعه را دارا هستيد.

 

4)در نظر داشتن ماهيت كمپاني:

يك كمپاني داراي ارزش هاي اصولي و بنيادي است كه بايد آن ها را برجسته و زنده نگه دارند. هنگام طراحي لوگو ، طراح بايد اين ارزش ها را مد نظر داشته و آن ها را در طرح خود بروز دهد.

 

 

 

 

 

5)تاثير لوگو بر روي بيننده:

لوگو بايد بلافاصله بيننده را تحت تاثير قرار دهد. طرح لوگو بايد به گونه اي باشد كه در زمان بسيار كم تاثير خود را روي بيننده اعمال كند. واگر طرح لوگو پيچيده باشد طوري كه افراد براي فهم معني آن مجبور به جستجو باشند، تاثير مطلوبي نخواهد داشت.بيننده بايد براي فهم و جمع بندي موضوع زمان كمي را صرف كند.

 

6)رنگ ها:

 

هر كمپاني يك هويت صنفي و يك رنگ صنفي دارد.اين آيتم در هنگام انتخاب رنگ براي لوگو كمك زيادي به طراحي مي كند. وقتي رنگ خاصي را براي طراحي لوگوانتخاب نكرده ايد، بايد لوگو را در رنگ هاي مختلف، به مشتري نشان دهيد.سعي كنيد رنگ هايي كه باعث پيچيده و زننده شدن لوگو در هنگام چاپ روي صفحه و يا آگهي تبليغاتي مي شود را استفاده نكنيد.

 

7)رنگ هاي چاپي:

 

هميشه رنگ هاي چاپي را در نظر داشته باشيد، بهترين روش براي بررسي اين كه رنگ ها در هنگام چاپ چگونه نمايش داده مي شوند، اين است كه ابتدا خودتان لوگو را چاپ كنيد. تا مشتري ايرادها و مشكلات آن را زود تر از شما كشف نكند. لوگو را بهتر است، با يك دستگاه چاپگري كه رنگ هاي اصلي را دارد چاپ كنيد تا نتيجه را مشاهده كنيد.

 

 

8)تبليغات:

 

آخرين مرحله از يك لوگوي موفق و قدرتمند تبليغات است. هرقدر كه مخاطب براي نگاه كردن به لوگو زمان زيادي بگذارد، ميزان ضبط و نگهداري آن در ذهن او بيشتر است. دليل ماندگاري لوگوي موفق اين است كه از طريق تبليغاتي كه در آگهي تبليغاتي چاپي و تلويزيون و بنرهاي متعدد، در معرض ديد افراد است، هنگام طراحي لوگو تصور كنيد كه آن را براي كمپاني خودتان طراحي مي كنيد.

برچسب :

لوگو , طراحي لوگو طراحي آرم شركت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۲:۵۹ توسط:تبليغات موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :