تبليغات تبليغات .

تبليغات

سئو

كساني هستند كه معتقدند لينك فقط يك لينك است اما كساني ديگري هستند (مانند من) كه معتقدند گوگل، سايت ها را بر اساس موضوع دسته بندي مي كند.

 

منطقي است كه فرض كنيم گوگل هم مي تواند موضوع مبحثي را بررسي كند و سايت هايي كه موضوع مشابه دارند را رتبه بندي نمايد چراكه روي صحبت ما با گوگل است و پيش تر گفته شد گوگل چيست و ما با چه كمپاني و رباتي مواجه هستيم و تاثيرات الگوريتم آن بر سئو چيست.

 

بخاطر داشته باشيد بسيار مهم است كه قدرت نويسندگي خودتان را افزايش دهيد و يكي از بهترين راه ها براي انجام اين كار، استناد كردن به سايت هاي ديگر با موضوع مشابه است. اين كار مي تواند به سئو سايت بسيار كمك كند.(البته به شرطي كه سايت هاي ديگر با كيفيت بوده و خود به نوعي مرجع محسوب شوند)

 

به تصوير جالب زير كه يكي از بزرگترين سايت هاي سئو جهان ساخته و خيلي راحت بحث محتواي كپي را به نمايش كشيده است دقت كنيد :

 

 

 

بر طبق اين تصوير متوجه مي شويد ، اينطور نيست كه گوگل صفحه كپي شده را نبيند اما نگاه آن به اينگونه صفحات خيلي جزئي و بي دقت است !

 

بنابراين هر لينكي كه مرتبط با موضوع من و مفيد باشد، ترجيح ميدهم كه از آن براي بهبود رنك خود استفاده كنم.

 

در واقع همواره بايد از سايت هايي با رنك بالا براي بهبود وضعيت خود استفاده كنيم.به هر حال آن ها راهي را رفته اند كه ما هم بايد برويم و آن ها مي توانند سكوي پرتاب ما باشند (باز هم اشاره ميكنم نبايد رنكشان تقلبي باشد .)

خب ، اين يكي از مواردي ست كه بين چيزي كه گوگل مي گويد و چيزي كه ما مشاهده مي كنيم تفاوت وجود دارد. فرض ما بر اين است كه گوگل براي سايت هاي معتبر ارزش خاصي قائل نيست و همانند ديگر سايتها امكان دارد آنها را نيز مجازات كند.

 

مطمئناً سايت هاي معتبر زيادي وجود دارند كه بخاطر عدم رعايت سئو، رتبه خود را از دست داده اند.

 

هنگامي كه نگاهي به سئو تعدادي از سايت هاي معتبر مي اندازم، شاهد مواردي ناقض قوانين سئو سايت در آنها هستم كه بالطبع بخاطر اين موارد لايق مجازات هستند.

 

مثلا در همين ايران خودمان پربازديدترين سايت به لحاظ ورودي هدفدار گوگل ، بيتوته است.وقتي سورس اين سايت را بررسي كردم متوجه شدم بسياري از نكات الگوريتم هاي جديد گوگل در آن رعايت نشده است و با بررسي سيستم ارسال محتواي اوليه آن ها متوجه شدم كه آن زمان هم زياد بر اساس موارد مورد علاقه گوگل پست ارسال نمي كردند.

 

تازه در آخرين بررسي محتواي اين سايت متوجه شدم تعداد زيادي از پست هاي جديد و قديمي اين سايت كپي از سايت هاي ديگر است كه از موارد مجازات گوگل به شمار مي رود.ولي گوگل بلايي كه سر بسياري از سايت ها آورده هرگز نه تنها سر اين سايت نياورده است بلكه حتي وضعيت آن را در سامانه هاي جديد خود بهبود بخشيده است.

 

من فكر مي كنم در حقيقت سايت هاي معتبر و بزرگ كه داراي لينك هاي بسيار زياد و پوشش وسيع در شبكه هاي اجتماعي هستند به نحوي از اعتماد كافي براي بهبود رنك خود برخوردار هستند بطوريكه از مجازات در امان مي مانند.

 

من حدس ميزنم اگر يك سايت جديد هم همان ويژگي ها را بدست آورد مي تواند از مجازات در امان بماند.

 

اما بنده در پاسخ به سوالات زيادي در مورد سايت بيتوته در سال گذشته ، همواره گفتم با توجه به روند كپي برداري اين سايت ، به زودي مجازات خواهد شد و اين حاصل از يك تحليل ساده بود كه دقيقا هم اتفاق افتاد.

برچسب ها :

سئو سئو سايت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۰:۵۵ توسط:تبليغات موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :